Direktlänk till inlägg 11 januari 2009

Velkommen til meg!

Av Annicen - 11 januari 2009 15:59

Ja da var det påan igjen da. Nytt år. Ny blogg. Nye muligheter! Jeg fant ut at det var på tide og starte på nytt i år med mere farger og mer liv i både blogg og hverdag.

Og hvem er så jeg? Og hva skal en si om seg selv?

Navnet mitt er Annicen.

Jeg har feiret min første 29 års dag for ikke så altfor lenge siden.

(Many more to come;))


Jeg har vel det som kan kalles hekledilla, så det blir nok endel håndarbeide i bloggen kan jeg tenke meg.

Elsker farger! Og er i gang med og omskape hjemmet mitt til ett mer fargerikt hjem. Ut med det hvite og mørke, og inn med knallfarger!  Tar ikke så store steg i starten, men så snart jeg har kjøpt meg egen leilighet skal det gjøre mer drastiske ting.


En annen "dille" jeg har er biler!

Og da spesielt gamle bobler.


Denne lille saker for eksempel, er min. (Og litt pappa sin da, men en er jo ikke pappas jente for ingenting??)

Gleder meg til sommeren kommer og jeg skal ut og RÅNE! hehe.


Love it!


Men det er så mange lekre biler der ute i den store verden, at skal jeg realisere alle bildrømmene mine må jeg nok vinne i både Lotto og på samtlige Flax-lodd jeg kommer til å kjøpe i fremtiden.

Ja, og så må jeg vel kanskje finne meg en mann som kan lære meg og skru litt. Hehe. 


Det viktigste i livet mitt er familen (så klart!).

Og øverst på lista står snuppelura mi, Karoline. Ingen kan vel være mer heldig enn meg som har slik ei god jente! Og så har vi felles interesser.

Slik som biler f.eks ;)


Og det at hun er verdens sterkeste gjør jo ikke saken noe verre!


Noen sier at tro kan løfte fjell. Jeg sier at to kan løfte tre! 


Og hva er vel livet uten venner?

Jeg er veldig glad i bestevenninna mi, Laila. 


Sånn. Da har jeg vel klart og presentere meg og mitt i ett "kort" innlegg.

Det passer vel kanskje og utbringe en aldri så liten skål for det nye året da?

-Annicen- 

(Gamlebloggen min finner du her om du har lyst å snike litt.)


Ja og så er jeg en sucker for kommentarer, så forlat ikke åstedet uten å legge igjen ett spor da;)


 
 
Ingen bild

Berit Strikkedilla

11 januari 2009 20:19

Grattis med ny blogg! Håper på bilder fra hekleprosjekt og interiør slik at jeg kan bruke enda mer tid i blogglandia!:)

 
Annicen

Annicen

14 januari 2009 19:52

Tusen takk:D Det kommer nok masse bilder, bare jeg klarer og knipse litt i tide og utide;)

http://annicen-bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annicen - 14 februari 2009 22:02

.. hva jeg har gått å tenkt på å lage leeenge!!   Denne fantastisk nydelige veska!! Greit at jeg digger Angelina også, men veska er bare så tøff. Jeg har tenkt og tenkt på hva slags farge jeg skulle lage den i. Og nå slo det meg akkurat! Jeg kan jo ...

Av Annicen - 14 februari 2009 10:45

Ufohaugen min er tidvis veldig stor, men innimellom tar jeg faktisk grep og gjør ferdig ting. Innimellom ja. Mye blir "frogga". (Prøver meg på ett nylært begrep. Hehe. Altså rekke opp igjen.) Men denne lille jakken har jeg da iallefall endelig gjor...

Av Annicen - 8 februari 2009 19:04

Dagene har virkelig gått faderlig fort i det siste. Pådro meg en skikkelig fæl influensa etter partayhelgen! (Og det har ikke noe med verken alkoholkonsum, kjole, vått hår, Sing Star/heshet, eller noe fra den kvelden! Bare så det er sagt!) Jeg trod...

Av Annicen - 17 januari 2009 14:37

I går var det fredag. Hjemme-alene-fredag! Karoline er borte i helgen, og mammaen benytter sjansen til å gjøre minst mulig viktig og mest mulig kos. På fredag altså. Hva gjør så en mamma som meg på en slik fredag? Jo, det første jeg gjorde var å mi...

Av Annicen - 15 januari 2009 17:19

I dag skal mammaen min få litt velfortjent skryt. Hun er bare den aller, aller beste mammaen noen kan ønske seg. Stiller bestandig opp om det er noe. Og så får jeg/vi så mye fint av henne. Enda jeg ikke har vært spesielt snill eller fortjener det. Me...

Ovido - Quiz & Flashcards